DOŁĄCZ DO CWC!
Dziękujemy za zainteresowanie członkostwem w naszej społeczności. Prosimy o pozostawienie swoich danych w celu dalszego procesu rejestracji. Wrócimy z informacją zwrotną w ciągu 48 godzin.
REGULAMIN CYBER WOMEN COMMUNITY
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Cyber Women Community (zwany dalej również „Społecznością”) jest to inicjatywa powołana w celu organizacji spotkań oraz wymiany doświadczeń i informacji przez kobiety zainteresowane cyberbezpieczeństwem i bezpieczeństwem informacji oraz pracujących w tej branży. Inicjatywa zarządzana jest przez Evention Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo ONZ 1, o numerze NIP 5252564839 oraz KRS 0000483800 (zwane dalej „Firmą”).
- Społeczność nie posiada osobowości prawnej. Firma finansuje działalność Społeczności.
- Społeczność została powołany na czas nieokreślony.
- Z Firmą można się skontaktować pod adresem:
Czerniakowska 71 lok. 616, 00-715 Warszawa. Siedziba Społeczności mieści się w siedzibie Firmy. - Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
- Bazie Danych – oznacza to zbiór danych osobowych członków Społeczności; Administratorem danych jest Firma.
- Członkini Społeczności – oznacza to osobę fizyczną, która spełnia lub spełni kryteria określone
w § 4 Regulaminu. - Regulaminie – oznacza to niniejszy regulamin Społeczności, który określa warunki i zasady udziału w Społeczności.
- Stronach Społeczności – oznacza to serwis internetowy Społeczności o adresie www.csoc.pl/cwc
- Administratorem danych jest Firma.
2. KIEROWNICTWO CYBER WOMEN COMMUNITY
- Społeczność posiada Komitet Organizacyjny, składający się z minimum dwóch osób – przedstawicieli Firmy – w skład którego wchodzą: Agnieszka Wielądek, Mariola Rauzer oraz Przemysław Gamdzyk. Do Komitetu Organizacyjnego może należeć również do dwóch przedstawicieli Rady Społeczności, wyłonionych przez Radę Społeczności.
- Komitet Organizacyjny kieruje bieżącymi pracami i zagadnieniami organizacyjnymi, administracyjnymi oraz merytorycznymi Społeczności wg podziału zadań ustalonego wewnątrz Komitetu Organizacyjnego.
- W budowie, weryfikacji i wykonaniu programu merytorycznego działania Społeczności uczestniczy Rada.
- Rada Społeczności to prestiżowe gremium kobiet o uznanym dorobku i autorytecie w środowisku Cybersecurity i przedstawiciel Partnera Generalnego społeczności.
- Rada Społeczności jest powoływana przez Komitet Organizacyjny spośród członków Społeczności (za wyjątkiem powołania pierwszego składu Rady). Członkowie Społeczności mogą rekomendować powołanie dodatkowych członków Rady. Informacje o tym, kto jest członkiem Rady, dostępna jest na stronach Społeczności.
- Członkinie Rady Społeczności wyznaczają cele społeczności, opiniują i biorą udział w tworzeniu programu spotkań i innych aktywności CWC: takich jak webinary, mentoring; rekomendują ekspertów, którzy mogliby wystąpić podczas spotkań CWC. Popularyzują społeczność i występują w ramach niej na różnych wydarzeniach. Zajmują stanowisko w istotnych dla społeczności kwestiach na forum publicznym.
- a wskazanych zadań w ramach działalności Społeczności np. Lożę Ekspertek – czyli gremium pań o uznanym dorobku i autorytecie w środowisku Cybersecurity, które podzielą się wiedzą z innymi uczestniczkami Społeczności. O przynależności do Loży Ekspertek decyduje wypełnienie oddzielnej deklaracji i pozytywna opinia Rady. Członkiniom Loży Ekspertek przysługuje prawo rekomendacji tematyki spotkań, występowania w ramach CWC podczas różnych wydarzeń, którym Społeczność patronuje. Promocji organizowanych przed siebie wydarzeń pod warunkiem, że nie są one szkodliwe dla działalności społeczności i nie są działalnością opisaną w pkt.12 §4.
3. CELE, MISJA I DZIAŁALNOŚĆ CYBER WOMEN COMMUNITY
- Misją Społeczności jest budowa społeczności kobiet z branży cybersecurity lub interesujących się tą dziedziną, popularyzacja bezpieczeństwa informacji, i cyberbezpieczeństwa jako jednej z kluczowych dziedzin współczesnego świata. Chcemy promować i wzmacniać kobiety w odkrywaniu swojej drogi w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa informacji oraz w nowych technologiach, dostarcz rzetelną i praktyczną wiedzę, która pomoże paniom zrealizować plany i rozwinąć się zawodowo. Pragniemy zbudować aktywną społeczność łączącą panie, które stawiają swoje pierwsze kroki w sektorze Cybersecurity i pasjonatek, które chcą więcej – poznawać, rozwijać się i awansować.
- Cele Społeczności to:
-
- budowanie prestiżu i wzmacnianie pozycji zawodowej jej Członkiń,
- wspieranie Członkiń Społeczności w rozwoju zawodowym i osobistym,
- integrowanie środowiska kobiet zainteresowanych pracą lub pracujących w branży Cybersecurity i Bezpieczeństwa informacji, budowanie dla nich platformy wymiany doświadczeń,
- umożliwienie społeczności wspólnego zabierania stanowiska i opinii w sprawach dla niej ważnych.
- kształtowanie obrazu Cyber Women Community jako ekspertek, które będąc specjalistkami w swojej branży służą praktyczną wiedzą i pomocą innym kobietom i podmiotom, które potrzebują wsparcia w dziedzinie Cybersecurity i Bezpieczeństwa Informacji.
- Określone powyżej cele Społeczność realizuje w szczególności poprzez:
-
- merytoryczne spotkania otwarte i zamknięte, warsztaty i inne formy działalności merytorycznej,
- spotkania integracyjne,
- konkursy i inne formy promocji najlepszych praktyk,
- udział w wydarzeniach promujących bezpieczeństwo i współpracę kobiet.
- Społeczność może prowadzić także działania integrujące Członkinie orazorganizować imprezy kulturalne, rekreacyjne i towarzyskie. Działalność ta może być prowadzona we współpracy z innymi podmiotami.
4.CZŁONKOSTWO W CYBER WOMEN COMMUNITY
- Członkinią Społeczności może być pełnoletnia osoba fizyczna zainteresowana pracą lub pracująca w branży Cybersecurity i Bezpieczeństwa informacji.
- Ubieganie się o członkostwo w Społeczności inicjowane jest poprzez wypełnienie formularza członkowskiego umieszczonego na stronie Społeczności.
- Formularz członkowski powinien zostać wypełniony w sposób kompletny i zgodny z prawdą. Komitet Organizacyjny zaakceptuje tylko taki formularz członkowski, który został prawidłowo wypełniony i zawiera wszystkie wymagane dane.
- Komitet Organizujący zastrzega sobie prawo niezaakceptowania formularza członkowskiego w uzasadnionych przypadkach, takich jak np. niekompletne lub nieczytelne jego wypełnienie, ponowne ubieganie się o status Członkini Społeczności pomimo posiadania takiego statusu lub wcześniejszego wykluczenia z Społeczności.
- Poprzez rejestrację, o której mowa w ust. 2. Członkini Społeczności potwierdza, że zapoznała się z niniejszym Regulaminem oraz akceptuje jego postanowienia.
- O przynależności do Społeczności decydują (przy czym nie jest wymagane spełnianie wszystkich wymogów łącznie):
- udział w przynajmniej w 2 spotkaniach organizowanych przez Społeczność, lub wydarzeniach, które objęła patronatem.
- wypełnienie Społecznościowej deklaracji i ankiety,
- udokumentowana choć jednorazowa promocja społeczności w mediach społecznościowych, miejscu pracy lub środowisku.
- Przedstawicielki dostawców rozwiązań IT oraz świadczących usługi doradcze, którzy spełniają warunki opisane w § 4 ust. 1 i 6, mogą ubiegać się o członkostwo w Społeczności pod warunkiem, że w zakres ich odpowiedzialności nie wchodzą działania operacyjne, marketingowe czy handlowe z dziedziny Cyberbezpieczeństwa i Bezpieczeństwa Informacji.
- Komitet Organizacyjny oraz Rada Społeczności zastrzegają sobie prawo przyznania Członkostwa Społeczności o specjalnym statusie osobom, które w ich ocenie zasługują na szczególne uhonorowanie.
- Członkostwo w Społeczności opiniuje i zatwierdza Komitet Organizacyjny. Rada Społeczności ma prawo weta wobec decyzji podjętej przez Komitet Organizacyjny.
- Członkostwo w Społeczności jest bezpłatne.
- Powinnością każdej Członkini Społeczności jest powiadomienie Komitetu Organizacyjnego o zmianie stanowiska lub miejsca pracy.
- Na spotkaniach Społeczności Członkinie nie mogą prowadzić działalności marketingowej ani handlowej – pod sankcją wykluczenia z Społeczności.
- Datą rozpoczęcia członkostwa jest dzień rejestracji Członkini Społeczności.
5. REZYGNACJA Z CZŁONKOSTWA W CYBER WOMEN COMMUNITY
- Każda Członkini Społeczności może zrezygnować z członkostwa w dowolnym momencie, składając oświadczenie w tej sprawie.
- Członkini Społeczności może zostać z niego wykluczona za nieprzestrzeganie Regulaminu lub działanie na szkodę Społeczności, a także w innych uzasadnionych sytuacjach na podstawie decyzji Komitetu Organizacyjnego za zgodą Rady Społeczności.
- Członkini Społeczności może zostać z niego wykluczona w sytuacji, gdy zmieni obszar działalności, a w szczególności, jeśli nowe stanowisko będzie związane z działalnością opisaną w §4 ust. 7
- Ustanie członkostwa w Społeczności następuje w wyniku:
- skreślenia z listy na skutek wypowiedzenia członkostwa, o którym mowa w ust. 1, wykluczenia albo w przypadkach przewidzianych przepisami prawa,
- prowadzenia działalności marketingowej lub handlowej
- prowadzenia działalności na szkodę Społeczności.
- śmierci Członkini Społeczności.
- Decyzję o skreśleniu z listy Członkiń Społeczności podejmuje Komitet Organizacyjny w porozumieniu z Radą Społeczności.
6. PRZYWILEJE I ZOBOWIĄZANIA CZŁONKINI CYBER WOMEN COMMUNITY
- Członkini Społeczności przysługują następujące przywileje Społecznościowe:
- prawo do publicznego eksponowania informacji o przynależności do Społeczności,
- prawo uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Społeczność,
- prawo do startowania w konkursach organizowanych przez Społeczność,
- udział w planowaniu rocznych działań Społeczności,
- prawo udzielania rekomendacji kandydatom na Członkinię Społeczności,
- zgłaszania własnych inicjatyw i pomysłów, występowania z inicjatywą zabierania oficjalnego stanowiska przez Społeczność
- Członkini Społeczności zobowiązana jest do aktywnego uczestniczenia w działalności Społeczności, w szczególności udziału w spotkaniach Społeczności i inny formach aktywności, oraz do wspierania działań zmierzających do pozyskiwania nowych członkiń Społeczności.
7. PARTNERZY CYBER WOMEN COMMUNITY
- Działania i rozwój Społeczności mogą wspierać partnerzy – wybrani przez Firmę spośród firm o różnych profilach, których celem jest promowanie kobiet w dziedzinie cyberbezpieczeństwan– na warunkach określonych przez Komitet Organizacyjny.
- Obecność partnerów nie może w żaden sposób zakłócać działalności Społeczności czy naruszać jego misji i celów.
8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Osoby fizyczne zgłaszające chęć wstąpienia do Społeczności wyrażają zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w zbiorze danych Członków Społeczności.
- Wszystkie dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2008 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.).
- Administrator danych osobowych został wskazany w art. 1 ust. 6.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do uzyskania członkostwa w Społeczności. Każda Członkini Społeczności ma prawo wglądu do swoich danych, jak również do ich poprawiania i usunięcia. Społeczność zapewnia każdemu prawo kontroli przetwarzania danych.
- Dane osobowe Członkiń Społeczności mogą być udostępnione partnerom Społeczności jedynie w formie i zakresie listy uczestników konkretnych spotkań w celu budowania relacji i nawiązywania współpracy partnerów ze społecznością Społeczności.
- Członkowie Społeczności przystępując do Społeczności będą otrzymywać na adres, w tym adres poczty elektronicznej materiały promocyjne i informacyjne związane bezpośrednio z członkostwem w Społeczności (np. informowanie o spotkaniach, sponsorach wydarzenia, zapisach na spotkania). Do Członkini Społeczności nie będą wysyłane informacje handlowe chyba, że wyraźnie zostanie udzielona na to odrębna zgoda przez Członkinię Społeczności. Zgoda taka może być odwołana w każdym czasie.
- Wysłanie przez osobę fizyczną ubiegającą się o członkostwo w Społeczności wypełnionego formularza rejestracji jest równoznaczne z:
- potwierdzeniem autentyczności i zgodności ze stanem faktycznym danych wpisanych na formularzu,
- oświadczeniem, że osoba ta została poinformowana o przysługującym jej prawie wglądu do swoich danych oraz o prawie do ich poprawiania,
- wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie jej danych osobowych na potrzeby związane z działalnością Społeczności przez Firmę
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Komitet Organizacyjny zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Komitet Organizacyjny, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronach Społeczności zmienionego Regulaminu.
- Komitet Organizacyjny zawiadomi o wprowadzeniu zmian w Regulaminie, jak również poinformuje o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Społeczności, zamieszczając odpowiednią informację na stronie www na okres miesiąca oraz wysyłając do Członków Społeczności wyżej wymienioną informacje pocztą elektroniczną.
- Po ogłoszeniu przez Komitet Organizacyjny zmian w Regulaminie, Członkinie Społeczności powinny niezwłocznie zapoznać się ze zmianami. W przypadku zmian nieistotnych (literówki, błędy pisarskie, doprecyzowania bądź zmiany nie prowadzące do zmian niekorzystnych dla Członkiń Społeczności lub ingerujących w jakikolwiek sposób w prawa Członkiń Społeczności) nie jest wymagane informowanie o zmianach.
- Zmianę uważa się za potwierdzoną, jeśli w ciągu miesiąca od zawiadomienia Członkini Społeczności nie wypowie uczestnictwa w Społeczności.
- W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, jak również w przypadku chęci wystąpienia z Społeczności, Członkini Społeczności jest uprawniona do rezygnacji z uczestnictwa w Społeczności w trybie określonym w §5 ust. 1.
- Komitet Organizacyjny może zawiesić lub zakończyć działalność Społeczności. O takiej decyzji Członkowie Społeczności zostaną niezwłocznie poinformowani, przynajmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem działalności Społeczności. Informacja ta może zostać przekazana także na stronie internetowej Społeczności.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
- Niniejszy Regulamin wraz z jego załącznikami dostępny jest w aktualnej wersji na stronach Społeczności.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20 sierpnia 2020 r.